Wat delen Paul McCartney en Faberyayo?

Steeds meer (wereld)beroemde artiesten gaan een samenwerking aan met verschillende elektronicafabrikanten. Hififabrikanten als JBL, HarmanKardon, Sonos en Monster werkten samen met de grootste sterren in hun promocampagnes.

 Zoals wij op de redactie ook bijna wekelijks een uitpakparty hebben, is het nu bijvoorbeeld de beurt aan Faberyayo. De zanger van De Jeugd van Tegenwoordig test de belangrijkste functies van de nieuwe telefoon van LG, de Optimus 4XHD.

Harman/Kardon wist Jennifer Lopez te strikken voor haar reclamecampagne ‘Beautiful Sound’. Ex-Beatle en levende legende Sir Paul McCartney gebruikt zijn hele leven al JBL, en speelt daardoor de hoofdrol in JBL’s ‘Hear The Truth’ campagne. 

Producers en DJ’s zijn ook in trek bij audiomerken. De Canadese DJ Deadmau5 liet onlangs in een commercial zien dat hij opstaat met het de draadloze Sonos systemen.

Hip-hop producer Dr. Dre werkte niet alleen op promotioneel vlak samen met producent Monster, maar ook op professioneel gebied heeft Dr. Dre veel invloed gehad op de Monster Beats by Dr. Dre hoofdtelefoons. De samenwerking is onlangs na vijf jaar beëindigd, waardoor Dr. Dre op zoek moet naar een andere producent.



EDITORS' CHOICE