Boston Acoustics wordt partner Marantz electronics

Boston Acoustics, een befaamd luidsprekermerk, wordt per 1 april 2011 officiëel partner vanMarantz Electronics. Beide merken zijn onderdeel van de D & M portfolio.

Boston heeft de laatste periode veel investeringen gedaan in productontwikkeling. Dit met als doel een nieuwe range van Hifi en Home Cinema luidsprekers te ontwikkelen die speciaalontworpen zijn voor de Europese markt. De introductie van de nieuwe A-series zijn daar het resultaat van. De alom geroemde Marantz Brand Ambassador, Ken Ishiwata, heeft zich persoonlijk bezig gehouden met het ontwerp vandeze nieuwe luidspreker line-up.

Deze nieuwe samenwerking zal ertoe leiden dat Marantz het distributie contract met Mordaunt-Short beëndigd. Marantz zal dit in goede verstandhouding per 1 april a.s. effectueren. Voor deze beëndigingsdatum is bewust gekozen omdat 1 april samenvalt met de start van hetnieuwe fiscale jaar van D & M. 

“We hebben jarenlang een buitengewone constructieve en succesvolle samenwerking gehad met Mordaunt-Short. We zullen er alles aan doen om op een goede en professionele wijze de relatie tot een goed einde te brengen.” Lichtte Terry O’Connell, President Sales & Marketing D & M Europe op deze aankondiging toe.

MERK

EDITORS' CHOICE