NIEUWS

Hifidelity Jaarboek 2013-2014, FWD-abo en meer


Redactie HiFi.nl | 10 december 2013 | Fotografie PHOTO40

Er is in 2013 een hoop gebeurd binnen onze organisatie, en er staat op korte termijn nog veel meer op de planning. Nu we bovendien ook het Home Entertainment Magazine FWD uitgeven, er in de week voor kerst weer een nieuw Jaarboek gaat komen en we ook voor het komende jaar van alles gepland hebben, wilden we ons abonnement daar graag op aanpassen. Op HiFi.nl/abonnement vind je daarom de nieuwe varianten van het Community Membership.

Gold Member
Het is nu mogelijk om een Gold Membership te nemen: voor vijftig euro sturen we je het kilo-dikke Jaarboek op. Ook ontvang je zes keer een exemplaar van FWD magazine. Daarnaast geniet je een jaar lang van allerlei extra's, waaronder het gratis plaatsen van tweedehands advertenties, toegang tot de redactie-veilingen en leuke lezersvoordelen. En... gratis toegang tot het FWD*HiFi-event in februari 2014. Bovendien bieden we je het totaalplaatje tot 31 december 2013 aan voor slechts €35,-.

Klik op de foto voor de gehele cover & uitklap

Kijk op HiFi.nl/abonnement voor alle voordelen van de verschillende varianten van het membership, en andere aanbiedingen. Zo is het nieuwe Jaarboek 2013-2014 bijvoorbeeld ook los te bestellen.

FWD*HiFi Dagen
Het FWD*HiFi evenement zal op zaterdag 22 en zondag 23 februari plaats gaan vinden, op een hele bijzondere locatie. Samen met onze gastheer (en Hifidelity covermodel) Jan Douwe Kroeske willen we je namelijk graag welkom heten in Radio Kootwijk.

In het karakteristieke pand van de oude zenderlocatie zullen we met tal van sprekers, specialisten en andere hifi-enthousiastelingen een compleet programma organiseren, dat een heel weekend zal bestrijken en waar tevens een outlet onderdeel van zal zijn. Je kunt dan voor hele interessante prijzen apparatuur kopen. Community leden krijgen voorrang, en het evenement zal voor hen deels exclusief toegankelijk zijn.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten via info@hifi.nl.

Noot: een abonnement neem je eenmalig voor één jaar af. We verlengen niet stilzwijgend!

Fotografiebureau PHOTO40, verantwoordelijk voor het leeuwendeel van de fotografie in onze jongste Hifidelity, verzorgde ook de cover. Beeldhouwers maakte van die covershoot tevens een mooie 'behind the scenes': 

EDITORS' CHOICE