Virtuele tour

De stand kan op bijzonder veel aandacht rekenen wanneer HiFi.nl er een bezoek aan brengt. Mensen bestuderen de bijzondere lampen van Delta Light van dichtbij, of bestuderen de praktische televisielift in de slaapkamer. Deze komt door middel van een custom made design van Audipack uit het plafond en integreert net zo makkelijk weer in het plafond door middel van een simpele klik in de speciaal door Creston ontwikkelde app op de iPad waarmee praktisch het hele huis bestuurd kan worden. Reden te meer om middels een virtuele tour het complete paviljoen voor de 'digitale eeuwigheid' vast te leggen.

Klik op één van de foto's voor de complete virtuele tour! (PHOTO40)

De reden voor Bowers & Wilkins om samen met een aantal andere partijen tot het initiatief van HOME ID te zijn gekomen, is volgens Van der Putten eigenlijk heel simpel. “We zitten in een proces waarin we onze doelgroep graag willen verbreden. Natuurlijk blijven de luidsprekers onze core business, maar HOME ID is iets waar wij als Bowers & Wilkins sterk in geloven. Een middel waarmee wij op de langere termijn onze doelgroep kunnen vergroten en tegelijkertijd bijdragen aan een hoogwaardige oplossing voor woninginrichting.”

Wat dat betreft is de stand op de Woonbeurs, toch goed voor ruim 80.000 bezoekers, een haast levende reclamespot voor het HOME ID concept. “Ik had het daar zojuist nog met interieurdesigner Roelfien Vos over”, zegt Van der Putten. “Mensen willen dingen graag zien. Ze willen bij wijze van spreken kunnen horen, zien, ruiken en voelen hoe hun huis eruit zou kunnen zien. Je ziet dat vooral jongeren en vrouwen de AirPlay speakers A5 en A7 willen aanraken, aaien bijna. Dat is ook wat we met HOME ID willen en waarom we een week aan deze stand hebben gebouwd. Niet alleen bieden we de totaaloplossing, we kunnen ook gelijk laten zien wat er allemaal mogelijk is.”

Dat het de betrokken partijen menens is, blijkt wel uit het feit dat begin september een prachtige app gelanceerd werd. “Je voelt aan alles dat we met iets heel bijzonders bezig zijn. Onze dadendrang is heel erg hoog, maar het doet ons natuurlijk vooral heel goed dat we architecten of projectontwikkelaars in onze stand krijgen die zeggen: ‘jullie snappen hoe het werkt, hoe het moet’. Want daar doen we het uiteindelijk toch voor”, besluit de managing director van Bowers & Wilkins Benelux.

MERK

EDITORS' CHOICE