Login FAQ
Inlogproblemen
Indien u niet kunt inloggen of wel kunt inloggen maar een melding krijgt dat u bent uitgelogd als u naar "mijn set" gaat, dan is de logincookie niet meer bekend of niet correct.
U moet in uw internetbrowser uw cookies verwijderen.

Cookies verwijderen in Internet Explorer:
  • Kies "Internet Options" (Internet-Opties) uit het menu "Tools" (Extra).
  • Kies het tabblad "General" (Algemeen).
  • Klik bij history (Browser geschiedenis) de op de knop "Empty Now" (Bestanden verwijderen).
  • Klik vervolgens op de knop Cookies.
  • Klik op close (sluiten)
  • Klik op op OK
  • Sluit internet explorer (deze stap is sinds de nieuwe versie van IE belangrijk)
  • Start interner explorer, ga naar www.hifi.nl opnieuw en log nogmaals in.


  • Cookies verwijderen in FireFox:
  • Kies "Extra" > "Opties" > "Privacy"
  • Verwijder de cookies
  • Klik voor Firefox versie 2.0 op "Nu wissen" onder het kopje "Privé-gegevens"
  • Sluit firefox en start opnieuw

    Cookies verwijderen in Safari:
  • Kies in het bovenste menu en selecteer Voorkeuren
  • Klik op het pictogram Beveiliging (slot)
  • Klik op de button Cookies weergeven.
  • Klik op Alles verwijderen.
  • Sluit safari en start opnieuw

    Cookies verwijderen in Netscape:
  • Kies "Preferences" (Voorkeuren) uit het menu "Edit" (Bewerken).
  • Open de categorie "Advanced" en kies "Cache".
  • Klik op de knoppen "Clear Memory Cache" (geheugencache leegmaken) en "Clear Disk Cache" (schijfcache leegmaken).
  • Sluit netscape en start opnieuw


  • EDITORS' CHOICE