NIEUWSB&W

Linn reclame


Redactie HiFi.nl | 22 mei 2003 | B&W

Vanaf half mei tot eind juli is op televisie een commercial te zien ter gelegenheid van release van de sampler ‘It’s All About Music’. Een gezamenlijke actie van Universal en Warner Music. Deze actie wordt ondersteund door radiocommercials, advertenties en ander promotiemateriaal. De setting van de televisie-commercial is helemaal wit, met bandeonist Carel Kraaijenhof en zangeres Ilse de Lange prominent in beeld op een reusachtige witte sofa. Naast de beide artiesten staan twee hagelwitte Linn NINKA™ luidsprekers -met fraai afstekende zwarte speakerunits- prominent in beeld.

Linn in advertentie

Linn maakt en ontwikkelt al ruim 30 jaar hifi apparatuur waarbij de geluidskwaliteit voorop staat. Want het belangrijkst is natuurlijk de muziek, en de kunst is om die weer te geven alsof de artiest in je huiskamer staat te spelen. De Linn NINKA’s™ zijn hiervan een voorbeeld. Deze kwalitatief zeer goede luidsprekers worden behalve in wit ook geleverd in zwart, kersen en berken. De prijs van een paar NINKA’s varieert van € 1.640,00 tot € 1.815,00 .

De sampler ‘It’s All About Music’ geeft extra promotie aan 14 albums van 14 verschillende artiesten, waaronder Cristina Branco, Natalie Cole, Jan Garbarek, Pat Metheny, Keith Jarrett, Diana Krall, Salif Keita, Youssou N’Dour en Toots Thielemans. Natuurlijk ontbreken ook onze nationale sterren niet: van Carel Kraaijenhof is de compositie ‘Oblivion’ opgenomen, van Ilse de Lange het nummer ‘Beyond Gravity’ en Herman van Veen zingt met The Rosenberg Trio ‘Je zoenen zijn zoeter’. De sampler ligt vanaf half mei tot juli in de winkel in een oplage van 100.000 stuks voor de schappelijke prijs van 4,99 euro.

De CD gaat vergezeld van een bonnenboekje. Met deze bonnen kunnen de producties van de 14 gefeaturede musici en 10 CD’s van andere artiesten tegen een gereduceerde prijs (ca. €15,00) gekocht worden. Door Linn is een pagina in het bonnenboekje is gebruikt voor een prijsvraag. Inzenders kunnen een Classik Music winnen. De prijs wordt uitgereikt in de winkel van Robert v.d. Eijnde in Haarlem, die Universal en Linn met elkaar in contact heeft gebracht. Alle kopers van Linn apparatuur vanaf half mei ontvangen een exemplaar van de sampler.

MERK

EDITORS' CHOICE