NIEUWSB&W

Aloha: People & Music

Redactie HiFi.nl | 27 oktober 2004 | B&W

(ingezonden mededeling)

Het muziekblad ALOHA, dat onlangs zijn 5e verjaardag vierde, en PEOPLE & MUSIC, sinds 7 jaar het huismagazine van vanLeest Music & Movies, hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om een nieuw, maandelijks te verschijnen, magazine: ALOHA: PEOPLE & MUSIC op de markt te brengen.

Aloha/vanLeestIn deze voor Nederland unieke samenwerking tussen NTG, uitgever (onder meer van de muziektijdschriften Aloha, OOR en Jazz) en vanLeest, retailer met ruim 50 muziekspeciaalzaken,  worden expertise, visie en bereik van beide partners gecombineerd in een compleet nieuw business-model.

Aloha/vanLeestMet dit magazine wordt een nieuwe maar toch vertrouwde titel aan het huidige NTG –portfolio toegevoegd. ALOHA: PEOPLE & MUSIC bundelt namelijk het allerbeste uit de beide bekende muziekmagazines. Het is hĂ©t tijdschrift voor de volwassen muziekliefhebber die geĂŻnformeerd wil worden over  de muzikale helden van nu en over de rock- en popklassiekers van toen.

ALOHA: PEOPLE & MUSIC is niet alleen lezen, maar ook luisteren. Exclusieve cd’s, limited edition heruitgaven, exclusieve music-dvd’s, voorpremières van grote releases, speciale acties met concerttickets……het zijn enkele van de bijzondere extra’s die het nieuwe magazine voor de lezers in 2005 in petto heeft. De specialistische expertise en de directe feedback van de muziekconsument waarover vanLeest beschikt vormen een nuttige insteek bij de keuzes van deze extra’s.

De voordelen van deze samenwerking zijn legio: de lezer zal profiteren van een vertrouwd maar toch kwalitatief verbeterd muziekblad. Voor adverteerders zal het magazine  een breed distributienetwerk meekrijgen gericht op een duidelijk identificeerbare en kwalitatief hoogwaardige doelgroep.  De huidige abonnee- en klantenbestanden vormen opgeteld een grote meerwaarde voor adverteerders.

De eerste uitgave van ALOHA: PEOPLE & MUSIC staat gepland voor 2 december a.s.

 

MERK

EDITORS' CHOICE