NIEUWSB&W

Sony: like.no.other

Redactie HiFi.nl | 16 maart 2005 | B&W

(ingezonden mededeling)

Sony Europe introduceert nieuwe Europese communicatiestrategie

Als onderdeel van het voortdurende streven naar vergroting van haar marktaandeel in een steeds sterker wordende concurrerende markt voor consumenten- elektronica komt Sony Electronics met een geheel nieuwe marketingstrategie.

Tegelijk met de nieuwe strategie introduceert Sony de slogan "like.no.other" die de huidige slogan, "You make it a Sony", gaat vervangen. Vanaf april 2005 zal de nieuwe slogan worden gebruikt binnen alle Europese markten en voor alle productcategorieën van Sony Electronics.

Sony: Like.no.other

De Europese activiteiten vallen samen met een grote mondiale campagne waarmee Sony haar toonaangevende positie opnieuw bevestigt en haar productaanbod voor zakelijke, mobiele en privé- omgevingen versterkt.

In een reactie op deze stap zei David Patton, Senior Vice President for Communications bij Sony Europe: "Het belangrijkste principe van Sony is altijd geweest om te innoveren en bijzondere technologische vindingen beschikbaar te stellen voor de consumentenmarkt. Met de `like.no.other`-campagne bouwen we voort op deze traditie. Het is meer dan alleen een slogan, het biedt een belangrijke mogelijkheid om verder te bouwen op het verleden en een nieuwe toekomst te creëren voor het bedrijf. De essentie is dat iedereen die met Sony in aanraking komt, ervaart dat er een opwindende nieuwe impuls en energie uitgaat van het merk en zijn producten."

MERK

EDITORS' CHOICE