Consumentenonderzoek: Expert `Beste Service`

Redactie HiFi.nl | 30 juli 2008

(ingezonden mededeling)

Expert blijft volgens een onderzoek van TNS-NIPO koploper in service. De elektronicaformule kwam voor de 15e achtereenvolgende keer als retailer met de beste service uit de bus. Dat bleek uit het jaarlijkse consumentenonderzoek van TNS-NIPO naar de bekendheid en dienstverlening van de elektronicabranche. Expert ziet deze waardering als een groot compliment voor de inspanningen van al haar winkelmedewerkers.

Meer dan een kwart van de consumenten vindt Expert de meest servicegerichte winkelformule. Ook in bekendheid en imago staat Expert anno 2008 aan de top. Ruim 90 procent van de Nederlanders kent de formule. Met name het afgelopen jaar steeg dit percentage door de vele jubileumacties rond het 40-jarig bestaan van Expert.
 
‘Beste Service’ is één van de drie formulepijlers van Expert. Het bedrijf besteedt daarnaast veel aandacht aan Deskundig Advies en Topkwaliteit van de verkochte producten. Expertmedewerkers begeleiden de consument in de winkel persoonlijk en vriendelijk om te komen tot de beste aankoop. Het voortdurend opleiden van haar medewerkers vormt hiervoor het fundament. Op basis van deze deskundigheid weten Expertmedewerkers technische productspecificaties te vertalen naar praktische en begrijpelijke gebruiksmogelijkheden. Consumenten ervaren dit, zo blijkt uit het onderzoek van TNS-NIPO, al 15 jaar als service van hoog niveau, de beste service.


EDITORS' CHOICE