Nieuw uiterlijk voor Bang & Olufsen producten


Redactie HiFi.nl | 22 oktober 2011 | Bang & Olufsen

Om actueel te blijven, is het soms nodig om bestaande producten te updaten. Bang & Olufsen herintroduceert drie succesvolle producten – Form 2, BeoVision 10 en BeoSound 8 – in verschillende nieuwe kleuren.

De Form 2 koptelefoon van Bang & Olufsen viert dit jaar zijn 25-jarige jubileum. Het tijdloze design en de geluidskwaliteit van deze iconische koptelefoon is na 25 jaar nog steeds geliefd bij de veeleisende muziekliefhebber. De waardering voor het design blijkt ook uit het feit dat het Museum of Modern Art in New York de koptelefoon heeft opgenomen in hun permanente collectie. Naast de vertrouwde zwarte versie is de Form 2 nu ook verkrijgbaar in rood, oranje, geel en wit.



Televisieconcept
De BeoVision 10, die recentelijk in een gelimiteerde editie onder de naam Chanterelle werd gelanceerd, wordt nu in een nieuwe kleurstelling en met een nieuwe voet geïntroduceerd. Het zwarte hoogglanzende frame dient als alternatief voor het standaard hoogglanzende frame van naturel aluminium. Daar waar het frame van naturel aluminium de kleur van de muur aanneemt en vrijwel onzichtbaar wordt, vormt het zwarte frame één geheel met het zwarte scherm. De combinatie van het zwarte frame met de rode stof aan de voorkant accentueren het contrast en het sculpturale effect van de tv nog extra.



Kleurrijk luistergenot

De BeoSound 8 combineert geluidsperformance met elegant design. De speakerhoezen waren er al in zes kleuren en nu komen er vier nieuwe warme kleuren bij, namelijk: rood, oranje, geel en zilver. De dockingstation, voor het beluisteren van digitale muziek op de iPod, iPhone, iPad, PC of MC, is het best verkopende product van Bang & Olufsen. Het bedrijf wil meegaan in belangrijke trends in de moderne woonomgeving en daar spelen kleuren een belangrijke rol in. Het product blijft ook verkrijgbaar in de witte en zwarte versie.



Voor meer informatie kun je kijken op de website van Bang & Olufsen.

 

 

EDITORS' CHOICE